Fredag

Det är fredagmorgon och jag har helg. Men vad gör jag uppe före 07.00
på min lediga dag? Jag hade planer på att sova länge idag, men det ändrades
ganska snabbt. Vaccineringen av svininfluensan pågår på sjukhuset,
så idag ska jag dit och få mig en spruta - om det finns kvar vaccin.
Älsklingens syster med familj hade fått vänta tre timmar på vaccineringen
igår, därför ska vi åka till sjukhuset redan vid 08.00 (en timme före de
påbörjar vaccineringen). Hoppas verkligen jag hinner få sprutan före
APU:n i alla fall, eftersom det är stor risk att få svininfluensan då.
Jag har ju annars alltid sådan "tur" att jag blir sjuk under praktiken,
och detta år lär nog inte vara ett undantag..



Nå ja, slutpratat om vaccineringen. Vad är dagens planer annars?
Jag hoppas vi hinner tillbaka från sjukhuset före 10.30 så jag hinner se
Våra bästa år. Städning hade jag också tänkt hinna med, men det blir
mest troligt ingenting av det ifall vaccinet mot svininfluensa finns.
Jag minns hur ont jag hade efter livmoderhalscancer-vaccinationen,
då går det inte att städa. Kunde knappt röra armen under tre dagar,
och antagligen lär det vara likadant (om inte värre..) med detta vaccin.
Spela Sims har jag också planer på eftersom det är evigheter sedan.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0