Föreläsning

Morgonen började med föreläsning på Rönngården klockan 08.30.
Till en början var det intressant att lyssna om utvecklingsstörning
och dementa. Men efter 30 minuter var den en plåga, haha. Som tur
var fick vi gå för läraren efter två timmar, men föreläsningen skulle
hålla på i tre timmar. Härligt att vi slapp sista timmen för det var
riktigt tråkigt, man förstod inte mycket.. Tillbaka på skolan blev
det lunch innan vi hade Svenska B. Var även och signerade ett kontrakt
för årsboken, sedan fick vi sluta för dagen.



Här hemma har jag och älsklingen tittat runt på nätet efter snygga bilar.
Inte för att jag ännu ska köpa en bil, men det skadar inte att titta.
Har nyss varit i duschen, så nu är man ren och fräsch. Om en stund
blir det middag, hade tänkt börja snart med maten. Först ska jag ta
tag i kommentarerna.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: miiah

SV: aa okej, vi har redan haft vår apu för höstterminen, har bara apu:n för vårterminen kvar och det är ju den sista.



Var ska du ha din APU nu då?

2009-11-17 @ 15:16:46
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: N I L M A

tråkigt att det var så dåligt då :(

2009-11-17 @ 16:01:02
URL: http://nilma.myshowroom.se
Postat av: Erika

sv. Vad bra :D



Vad har du för dig nu då?

2009-11-17 @ 16:14:37
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0