Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? :)
Själv har jag sovit som en stock, har inte ens hört när älsklingen kom hem.

Igårkväll blev det en riktigt lugn kväll, skönt. Älsklingen var hos Stoffe
i sju timmar, det hade visst krånglat med steget och basen.. Men han
kom hem efter 00.00 någongång, sa han i alla fall.  ;b

             

Idag blir det inte så jobbigt i skolan tror jag, solen skiner för fullt
och då brukar det alltid gå lättare. Nk-lektionen blir nog inte så plågsam,
jag är ju klar med arbetet så.  ;> Ska i alla fall cykla till skolan idag, hurra.
Måste bara pumpa cykeln först, annars tar jag mig ingenstans.. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Louise-

Åå, spännande o flytta o börja ett nytt liv :) De är väl de enda positiva med distansförhållanden egentligen:P



Skönt o cykla till skolan idag, ja tror ja ska cykla ner till stan OM de inte börja rregna:P

ha en fin dag :)

2009-05-11 @ 08:39:03
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Fanny

eller så blir de bara ännu värre sen..haha...ja är ju inte de minsta nålrädd så kommer fixa percing och tatuering bra...har bra smärttröskel oxå=)



du har ju sett min blogg några gånger...om du tycker den är bra får du gärna rösta på mig som veckans blogg hos http://linnearinzen.blogg.se/

2009-05-11 @ 16:29:37
URL: http://banny87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0