Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Idag är det många som får sommarlov,
visst stämmer det? :) De flesta får sommarlov idag och imorgon har jag
märkt. Själv fick jag sommarlov igår, och det är grymt skönt!

Igårkväll blev det en lugn kväll här hemma, satt framför tv:n och glodde
på Hell's Kitchen - det var dubbelavsnitt, kanon! :) Sedan när det var slut,
då somnade jag. Så det blev en tidig kväll även fast det var första kvällen
på sommarlovet, haha. Det märks att treorna tar studenten snart, det var
väldigt livat igårkväll/inatt här utanför, haha. Undra hur det kommer vara
på fredag? Fast då är jag inte här så.. ;>

                

Dagens planer då? Jag klev upp 08.30 när älsklingen klev upp, så jag har
redan ätit frukost och klätt på mig och allt sånt. Nu väntar jag att Åströms
ska komma hit och byta fönster, de skulle komma vid 11-tiden tror jag.
Ska snart svara på kommentarer och sedan ska jag se Våra bästa år.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0