Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt?
Själv kan jag inte klaga, har sovit klockan runt nästan.. :)
Somnade vid 23-tiden igår och vaknade vid 10-tiden idag, skönt!

Idag ska jag inte visa något schema åt er även fast det är fredag,
det är för att vår klass är ledig idag, hurra! ;) Men bara för att jag är
ledig betyder det inte att jag inte ska göra något.. Jag har nämligen
fullt upp idag! Tillexempel ska det städas här hemma - dammsuga,
skura och dammtorka.. Bara det tar någon timme, jobbigt! Men det är
sånt som måste göras så.. Sedan kanske vi sätter upp två tavlor från
IKEA, de har inte ännu kommit upp på väggarna. Självklart blir det även
matlagning. Efter det kan jag ta det lugnt, och då är det redan kväll!
Så dagen är verkligen fullsmockad, haha. Så är det ofta när jag är ledig,
men det blir ju så eftersom man inte hinner allt under veckorna när man
har skola..  ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

sv: Det ska du gott vara :)

Visst blir man glad när man får bra betyg i skolan, ihih ^^,

2009-06-05 @ 10:32:59
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0