Schema

Godmorgon på er allesammans! :)

     

Börjar med Ped/Soc (inriktningen) som vi ska ha i tre timmar.
Eftersom vi har nya läraren i den kursen kommer vi antagligen få
se en massa overhead-grejer, det är jobbigt. Säkerligen blir det
även att göra instuderingsfrågor - hon måste älska och ge det till oss..
Sist men inte minst, Naturkunskap A. Där kanske vi får träna till förhöret
som hon pratat om.. Det skulle visst vara nästa vecka, och jag har inte
pluggat ännu.  ;/

Nu ska jag åka till skolan. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0