Körslaget

Godkväll på er allesammans! :) Sitter ni bänkade framför tv:n
eller är ni ute och festar?

Jag hade helt glömt bort att det var Körslaget på tv nu,
så det var tur att jag zappade runt.. Så nu sitter jag bänkad
framför tv:n och glor på Körslaget - just nu är det Team Magnus
med låten "Get the party started". ;) En av mina favoritlåtar med
Pink, det var nog den första låten jag gillade med henne om
jag minns rätt. Hade alltid den låten på mina födelsedagskalas, haha.

          

Nu ska jag gå och söka en chokladkaka och sitta och mumsa på.
Jag älskar choklad, men det vet ni redan, haha. ;)
Heja Team Erik! Men tummen ner för Gry's klädsel..
Jag menar, gravid som en ballong och så flashar hon med
brösten så pass mycket.. ;o

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0