Design

Godkväll på er allesammans! :) Nu har jag suttit och pillat med min design.
Den försvann helt och hållet när jag satt in en ny annons.. ;b

    

Vad tycker ni om den? :) Jag vet att man inte ser Miizing.blogg.se,
men det gör faktiskt ingenting.. Annars är jag riktigt nöjd faktiskt!
Jag älskar rutig design, det är så snyggt! Min förra var ju också
rutig, fast andra färger. Kanske ändrar färgen på rubrikerna, vi får se.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen! :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: r



riktigt snygg! :D

2009-01-10 @ 21:30:00
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0