Bra jämförelse

Godmorgon på er allesammans! :) Jag sitter här jättepigg medan
älsklingen fortfarande ligger och sover.. Jag har redan varit vaken
1 ½ timme, haha.

      

Satt och läste en ung mammas förlossningsberättelse, fick mig
ett gott skratt några gånger.. Hon berättade att trycket när man ska
krysta, var som när man ska bajsa (haha!). Det lät så jäkla roligt
när det stod i hennes blogg. Denna tjej trodde att hon var toanödig
fast så var inte fallet, det var ju en krystvärk.

Både jag och älsklingen skrattade länge åt denna roliga jämförelse
eller vad man ska säga.. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0