Stressigt

Praktiken har varit stressig idag, vi har haft fullt upp hela dagen. Men på
ett sätt är det ändå skönt, tiden springer iväg då. Plus att det är väldigt
roliga barn i klassen, så man får sig några skratt per dag.  :)



Påväg från praktiken höll jag på att slå ihjäl mig när älsklingen hämtade mig.
Jag skulle upp för den lilla backen när man ska till busshållplatsen, tror ni inte
att jag gled ner igen? ;p Så halt var det! Till slut kom jag upp på vägen,
helskinnad. Åkte iväg till det "hemliga stället" och var borta drygt en timme.
(Ska berätta om detta i nästa inlägg)

Nu är jag hemma, middagen är i magen och disken är i diskstället.
Ska svara på kommentarer och sedan har jag planer på att duscha.
Ikväll ska bli en lugn kväll, läsa i Veckorevyn och dricka cappuccino.
21.00 är Andra avenyn, det får man inte missa. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Bella

vad händer idag då? :D KRAM

2009-12-08 @ 16:19:43
URL: http://bellablogg.se
Postat av: mina

God kväll söta.Skönt att det har varit en bra dag fast stressigt..skönt att du inte skadade dig..hihihi..Ha en skön kväll med killen din..kram

2009-12-08 @ 17:08:59
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0