Tisdag

Gomorgon på er allesammans! :) Ursäkta att jag inte bloggade mer
igår efter skolan.. Det fanns inte riktigt tid till det..

När jag kom hem igår blev det att laga mat, blogga och sedan läste jag
igenom förberedelse-häftet inför nationella i Engelska B. Efter det åkte
vi till Bjumis för att älsklingen skulle färga sitt hår, och när vi kom hem
blev det att se tv och sedan sova..  :)

                    

Denna dag ska jag försöka blogga lite mer, försöka i alla fall. Kan ju
alltid berätta om hur det gick på nationella, har skrivdelen i Engelska B
nu på morgonen klockan 08.00.. Jag är nervös!

Nu ska jag svara på alla kommentarer.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Anonym

godmorgon :)

2009-04-28 @ 06:53:28
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0