Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp ännu eller ligger
ni fortfarande och sover? Själv vaknade jag 06.00 och var supertrött..
Ändå somnade jag vid 22-tiden.. ;b

Idag är det sista skoldagen denna vecka, skönt. Veckan har gått
ganska snabbt ändå, det är ju positivt! Snart är det sommarlov,
om några veckor typ.. :) Dagens planer då? Ska vara i skolan framåt
13-tiden, då får vi helg. Blir att gå hem då, kanske duscha och under
eftermiddagen någongång åka till Seskis.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: mellen

Gomorron.. Kl 6? Ja då va du uppe i ottan :) Ha en bra dag

2009-04-17 @ 07:19:04
URL: http://mellen.inc.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0