Kalas

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra helg? Själv har jag haft kanon
kul hela helgen! I fredags var det som sagt fest i Risön och sedan fortsatte det
ute på stan. I lördags bjöd älsklingen mig på middag och myspys hela kvällen.
Idag har det varit kalas för fullt! :)

När jag hade städat och skurat på förmiddagen gick vi ner till duschen. Efter
duschen hann vi typ bara fixa till oss litegrann innan mamma och moster kom.
Då började vi ordna med fikat och allt.. Sen kom min kusin och hans familj.  :)
Fick lite allt möjligt i present, mesta dels pengar och det är alltid bra att ha!
Annars blev det en elvisp (det har jag verkligen längtat efter), presentkort,
lång tunika, och såklart pengar. Kanonbra saker, verkligen superbra! :)

Nu under kvällen har jag och älsklingen tagit det lugnt, är helt slut..
Har pluggat engelska, och det börjar gå bättre och bättre. Nu sitter jag här
och bloggar, ska strax läsa lite bloggar innan jag joinar älsklingen i sängen.

Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0