Choklad

Hej på er allesammans! :) Åååh jag blir tokig, jag är grymt sugen på choklad..
Smart som jag var, ringde jag till älsklingen för att höra om han kunde åka
förbi ICA Näsbyn när han ändå var påväg hem från Bjumis. Vet ni vad?
Självklart kunde han det!! :D <3



Så nu sitter jag och väntar på att han kommer hem med chokladmuffins!
Blev så sugen på det när jag drack mitt te. Fika och te hör liksom ihop.. :)
Ikväll ska jag dricka massa te och äta chokladmuffins, jag längtar redan!

Något annat jag inte längtar till är att diska efter maten.. Usch vad jobbigt
och tråkigt för den delen också! Middagen idag blir Kalops. Ska försöka
hinna ner i dushen också, innan det blir allt för sent. Men nu kära vänner,
ska jag faktiskt läsa bloggar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0