Ballongjakt

Hej på er allesammans! :) Nu har jag och älsklingen varit på ballongjakt.
Vi skulle bara gå ner till Hemköp i Gallerian för att handla mjölk och lite
fika till helgen. Men då tog vi även en latte på Wayne's Coffee eftersom man
fick två latte till priset av en. Då fick vi syn på ballongjakten, man skulle
räkna hur många ballonger det fanns i Gallerian. Kan säga att man blev
snurrig av alla ballonger, men vi fick ihop alla ballonger tror jag.. ;)
Nästan alla i alla fall..



Har suttit hemma en stund nu, har hunnit med ett och annat. Har bland annat
hunnit träna engelska glosorna, det gick si så där.. Hoppas på ett bra reslutat
imorgon i alla fall! :) Nu ska jag titta mejlen, sedan läsa lite bloggar innan
jag ska laga mat.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: nathalie

hade ni rätt på antalet ballonger då ? :D

2008-09-26 @ 18:41:59
URL: http://nathalien.blogg.se/
Postat av: Aline

Söt blogg :D

2011-04-30 @ 13:21:08
URL: http://stylebyaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0