Barnvakt

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Lördagskväll? Själv sitter jag
hemma hos min kusin tillsammans med älsklingen och mamma. Min kusin
och hans fru är på fest, så vi är barnvakt åt Wilma.  :)



Hon är för gullig! Jag vet vad hon gillar nu för tiden, webbcameran i min dator.
Haha hon var helt tokig i den, värsta gullungen! Har även busat med henne
i soffan, det gör vi alltid. Sedan har jag läst litegrann åt henne ifrån olika böcker.
Jag och mamma fick henne i säng lite efter 19-tiden, det lyckades vi bra med.
Får se när Nicke och Majsan kommer hem, det blir kanske om 3-4 timmar.. :)

Nu ska jag göra annat. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAE DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0