Tre saker

Tre saker som skrämmer mig:
* Mörker
* Småkryp
* Konstiga personer

Tre personer som får mig att skratta:
* Älsklingen
* Marie
* Carola

Tre saker jag älskar:
* Älsklingen
* Choklad
* Datorn

Tre saker jag hatar:
* När man måste kliva upp, då man sover som bäst
* Mycket läxor/prov
* Vissa personer

Tre saker jag inte förstår:
* Varför vissa är smarta, och andra inte
* Varför det finns mobbning
* Varför man ska ha så mycket prov/läxor.. ;o

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
* Datorn
* Mobilen
*Böcker

Tre saker jag gör just nu:
* Gör det här
* Läser bloggar
* Dricker te

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
* Resa så mycket jag kan
* Köpa en hund (chihuahua, japansk spets eller tax)
* Vinna massa pengar

Tre saker jag kan göra:
* Skriva bra uppsatser osv.
* Blogga
* Läsa snabbt

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
* Mig
* Dig själv
* Musik

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
* Sjunga
* Sminka riktigt snyggt
* Teckna snyggt

Tre favoriträtter:
* Potatisgratäng och fläskfilé
* Tacos
* Pasta Carbonara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0