Minnen från förr

Hej på er allesammans! :) Nu ska jag berätta lite bra saker för er..

Jag har arbetat med projektarbets-mallen hela dagen typ! Nu börjar det
faktiskt likna slutet, och det känns jätteskönt. Dock har jag sparat slutsatsen,
och lite annat som jag inte riktigt förstår. Men är klar med allt Montessori-
innehåll i alla fall. ;) Det var inte så jättejobbigt när man väl kom igång.
Nu finns det ett hopp om att jag blir klar innan jullovet, precis som planerat!


                        (Chad Krueger är snygg!)

Sitter just nu och lyssnar på lite gammal musik, får en massa minnen.
Det är alla möjliga låtar med artister som Pink, Nickelback, Meja, Cascada,
Cradle of Filth, Clawfinger och så vidare..  :) Riktigt roligt att lyssna på
låtarna när man får fram alla minnen! Okej, alla minnen är väl inte bra
minnen, inte Cradle of Filth i alla fall.. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0