APU-uppgifter

Hej på er allesammans! :) Nu tycker jag att jag har varit väldigt duktig..
Jag har nämligen arbetat med mina APU-uppgifter i nästan två timmar,
det var inte alls så jobbigt som jag trodde. När man väl börjar skriva,
då rusar tiden iväg!

Idag skrev jag färdigt intervjun med min handledare, lite frågor om
arbetslaget, om barn med behov av särskilt stöd och så vidare. Sedan
hann jag även börja med att skriva kring områden jag valt att titta extra på,
jag har valt kamrater och det intellektuella. Skrev färdigt båda två, och det
blev riktigt bra. Mina formuleringar låter så vuxna, som älsklingen säger. ;)
Haha skämt å sido, men jag har fått höra det av andra också, så jag
tar det positivt - som en komplimang. ;)



Mamma är i Haparanda just nu, så min middag idag blir Billy's pizza.
Jag orkar verkligen inte laga mat, jag är inte ens hungrig. Men något
måste jag få i mun, har bara ätit ett äpple och en mandarin idag, typ.
Efter min snabba middag ska jag glo på tv eller liknande, sedan ska
jag försöka hitta motivation till att läsa engelska boken. Hoppas jag hinner
läsa ut den ikväll, typ 40-50 sidor kvar till slutet. Då kan jag förhoppningsvis
skriva en recension imorgon eller på Onsdag. Vill få det bortgjort så fort
som möjligt! :)

Nu ska jag värma pizzan och sätta mig framför tv:n.
Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0