Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni haft en bra morgon än så länge?
Jag kan inte klaga på min skoldag precis, jag har redan slutat för idag.
Vi började idag på morgonen med en undersökning angående olika
föreningar här i Kalix, Jag och Marie har valt Ungdomens Hus. Så vi ska ha ett
möte med dem 13.00 idag på Folkets Hus, är nästan lite nervös. ;p

Har kommit hem från skolan eftersom vi slutade 09.40, tidigt men bra! :)
Ska som sagt till Folkets Hus vid 13-tiden för ett möte, och sedan kanske vi
går förbi skolan och skriver färdigt intervjun på datorn. Älsklingen har ändå
lektion till 15.30, så det passar utmärkt för mig, då slipper man skriva hemma.

Nej nu ska jag se vad min lingling gör, kanske ska göra lite nudlar snart?
Jag är faktiskt vrålhungrig och jag har tid att äta eftersom vi ska vara på mötet
först om 2 ½ timme. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0