fredag

Hej på er allesammans! :)  Hoppas ni har det kanonbra, och ett fint väder!
Här är det 35 grader i solen, så det steker där ute. Varför sitter jag här då?
Det vet jag faktiskt inte själv, jag dricker te och äter en vaniljbulle.
Jag orkar inte vara ute just nu, jag känner mig stressad.. Men för vad vet jag inte..

Började morgonen med Matte, måste säga att lösningsekvationen inte var
så himla krånglig ändå. Jag lärde mig den rätt fort, kanon! :)
Sedan hade vi Malins lektion - Pedagogiskt Ledarskap. Det var en bra lektion,
vi hade vildmarksmassage. Man skulle rotera och massera varandra.
Det var riktigt skönt ska jag säga! :) Lunchen bestod av Hamburgare.
Under Engelska lektionen hade vi muntligt-test inför nationella på Tisdag.
Jag tycker det gick jättebra med mig, Josefin och Marie. Sedan berättade
jag om min bok på engelska, det gick också bra måste jag säga.
Men det var nervöst att prata på engelska, men det gick i alla fall!

Nu sitter jag här inne, framför datorn med en kopp te och en vaniljbulle.
Lyssnar på Britney Spears - Break the ice, och pratar med Carola.
Det var ett tag sedan, jag har saknat henne som få.. <3
Nej, nu ska jag fortsätta prata med Carola och bara känna lugnet.



Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0