Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Haft en bra morgon? Själv kan jag inte klaga..
Började med matte på morgonen, uscha.. Sedan skulle vi ha PedLed men jag
har inga rester i något ämne så jag har hål. Haft hål från 09.00, till 11.30 då
engelskan börjar. "Hurra vad kul med hål" - inte! ;p Men men.. Fortsätter dagen
med Engelska och sedan med Fritidskunskap. Jag hoppas verkligen att vi
får sluta tidigare, men det vet jag inte ännu..

Apropå lägenheten som vi ville ha på Floragatan - det gick åt H-vete.. Lägenheten
var en insatslägenhet (men det stod inte i annonsen..) så där sprack vår dröm..
Har gjort intresseanmälan hos de flesta hyres-fastigheter nu, och hoppas
verkligen att man får napp under sommaren. Annars blir jag galen! ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0