Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Hur har ni det?
Själv kan jag klaga litegrann, har så j*kla ont i halsen.. Det är typiskt,
jag får alltid det när det blir sommar.. ;/ Har fått knapra halstabletter
och dricka varma drycker 24-7.. Hoppas det blir bättre till imorgon!

Hur har midsommar varit, då? Min har varit riktigt bra - liksom varje år!
I år firade jag, älsklingen, mamma och mommo tillsammans. Vi var hemma
hos mamma och grillade grillspett som vi sedan åt med Tzatsiki. Yummie! :)
Därefter hade vi efterätt som bestod av Rabarberpaj med marsansås. Yummie!

Hänt mer då? Fått äpple i näsan, haha.. :D Men annars har det inte hänt
så mycket, vi har bara varit  hemma och tagit det lugnt. Sitter just nu på
mammas dator och bloggar en snabbis. Börjar jobba idag 08.30, och det är
typ inga barn här idag.. Så det blir en lugn dag, säkert att städa.. ;p

På Fredag åker jag till Kalix över helgen, så då får jag tillgång till internet
eftersom vi kommer vara i lägenheten. Ska även ta med Kosmos, hihi.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0