Lägenhet

Åååh jag är grymt besviken nu.. ;/ Jag och älsklingen satt och tittade på lediga
lägenheter nyss. Vi vill gärna ha en större, och en som ligger närmare skolan..
Vet ni vad? Vi hittade en till kanonpris - 1900 kronor i månaden, och då ingår elen!
Men vi har ändå inte råd.. Får ju inackorderings-inägg plus våra studiebidrag,
men det räcker knappt eftersom vi måste betala bredband och boxer.. ;/
Räknade ut att vi kan leva på ungefär 1500 kronor i månaden, men klarar man
sig på det? Nja, det är lite väl snålt.. Nog för att jag har gott om pengar på kortet
nu, och sedan får jag pengar för sommarjobbet. Men vi får nog vänta tills älsklingen
skaffat jobb, då är det en annan sak! :)

Nu ligger vi i sängen och ser Kod Mercury, en film med Bruce Willis. Har sett den
redan en gång, det var i 9an på språkvalet. Den var ganska bra. Filmen visas
ända till 23.35, men så länge ska vi inte vara vaken. Är vaken drygt en halvtimme
till, sedan ska jag sova. Älsklingen har inte skola förrän på Torsdag - lyllos! ;p

Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rosanne

hmm jaha okej, ;p vad ska du göra i seskis nu under veckan? :P

2008-06-01 @ 22:23:43
URL: http://rosanneniska.blogg.se/
Postat av: Moa

1900 var ju inte nå farligt :) kan du inte fixa ett extrajobb/helgjobb?

2008-06-03 @ 17:25:32
URL: http://vpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0