Onsdag

Hej på er allesammans! :) Hoppas ni har ett bra sommarlov trots det trista vädret!
Själv har jag ganska tråkigt just nu, sitter hemma hos moster och snabb-bloggar..
Vi framkallar bilder på Fuji, och de har inte så snabbt internet vilket betyder att
det tar lång tid att framkalla.. Det var 47 bilder när vi började 14.00, och nu är det
19 bilder kvar.. Så det går riiiiktigt segt! ;/ Som tur är så har vi fått erbjudande
från Fuji att framkalla 100 bilder gratis, bara portot som kostar 29.90 :-

Vad händer annars då?
Jag har fått en tidig födelsedagspresent av mamma - En DVD/VHS från Elgiganten.
Jag behöver en sån eftersom jag har så mycket VHS-filmer som jag vill kunna se.
Så imorgon ska vi lämna den i lägenheten, och ta hem min DVD-spelare som
jag nu har där.. :)

Imorgon åker vi som sagt till Kalix, men det blir bara över dagen. Måste till
Åströms och lämna in bilen, så de byter framruta - och det skulle ta 7 timmar typ.
Så under dagen ska vi ut och äta, och gå till Synoptik för mamma ska göra
synundersökning. Sedan blir det väl att åka hem igen, och då blir det inte
att blogga på flera dagar/veckor igen.. ;/

Ha det bra så hörs vi när jag får tillgång till internet, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0