Mitt sportlov

Hej på er allesammans igen! :) Nu sitter jag här denna Torsdag kväll,
fötterna värker, ögonen svider, och jag är helt slut i kroppen..
Men det hindrar mig inte från att blogga! Detta inlägg kommer handla
om mitt sportlov som jag haft. Är du inte intresserad? Skippa inlägget då! :)

Fredag den 22 Februari fick vi lov, redan 12.30! ;)
Gick hem för att plocka ihop lite grejer jag skulle ha med till Seskarö.
Kusinvitamin plockade upp mig när han slutat jobbet, så vi åkte hem.

Under lovet har jag inte gjort mycket. Det är sportlov, men jag har
inte sportat en enda gång! Usch jag skäms nästan! ;)
Jag har ett stort Psykologi prov på 50-sidor att plugga till, och
eftersom betyget hänger mycket på detta prov vill jag helst få VG-MVG.
Detta betyder: Plugg!!!

Har även tittat mycket på TV; Våra bästa år, Nya Tider, Gilmore Girls osv.
Har inte kunnat va med någon kompis eftersom de har skola denna vecka.
De får sportlov imorgon, så vi har inte hunnit ses.. :( Under påsklovet kanske
vi hinner få en skymt av varandra? :D

Dessutom har jag varit barnvakt, love it! Lucas sov hemma hos mig
en natt, och då hade vi hur mysigt som helst. Han är så go! :) <3
Dock fick jag bara sova 5 timmar den natten, men då kan jag avslöja
att jag sov mer natten därefter! ;)

Idag (Torsdag) var vi även till Luleå och shoppade som tokar!
Jag visar i ett annat inlägg vad jag har köpt. Blev nöjd i alla fall.. ;D

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: VÄLKOMMEN TILLBAKA! :D

2008-02-28 @ 21:42:26
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, okej :) hoppas att du hade det trevligt hos mor din :)

2008-02-28 @ 22:03:21
Postat av: emilie

haha, okej :) Hoppas att du hade det trevligt hos mord din :) Godnatt!

2008-02-28 @ 22:04:16
URL: http://emilieejosefsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0