Rensning

Hej på er allesammans! :) Har ni en trevlig eftermiddag såhär på
annandag jul? Själv kan jag inte klaga, jag har haft fullt upp.

Åkte iväg vid 13-tiden till gamla lägenheten för att rensa i mitt rum.
Idag rensade jag skrivbordet och de andra hyllorna/borden jag
hade i rummet. Kan säga att jag slängde i princip allting, härligt! :)
Jag är en sådan person som vill slänga det mesta, medan mamma
alltid vill spara. Haha, och det märks - för mamma har hur mycket
saker som helst! ;b

    

Nu sitter jag här i nya lägenheten och tar det lugnt.
Mamma har visst börjat laga mat, blir typ julmat.. Prinskorv i alla fall.
Snacka om att jag är kräsen när det gäller julman. Prinskorv
och köttbullar är typ det enda jag äter.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0