Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Nu sitter jag här, helt klarvaken.
Gissa om det är skönt med sovmorgon till 10.40? Man kan sova hur
länge som helst, och då vaknar man helt pigg.  ;D

Det är jätteroligt att vakna nu för tiden, för nu är älsklingen hemma varje
morgon när man vaknar. Han jobbade bara en månad på Kalix Elektriska,
så nu är han hemma. Det måste vara skönt för honom att kunna sova
hur länge han vill, vilken lyx! ;)

   

Idag ska jag klara tre lektioner på skolan, och sedan är det dags att
åka hem. Min skoldag är inte lång på Måndagar, men det är världens
jobbigaste lektioner.. Naturkunskapen är värst av allt! ;/
Efter skolan ska jag och älsklingen handla lite grejer på Coop.
Sist men inte minst, laga mat.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0