Kväll

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Måndagskväll?
Själv kan jag inte klaga precis, hela dagen har varit kanonlugn.

Efter middagen var älsklingen snäll och diskade, tack älskling!
Sedan åkte vi ut på julklapps-jakt, haha. Hittade tre julklappar,
så nog vart vi nöjda. En julklapp åt Emelia, en åt Melinda och en åt Diana.
Emils julklapp är fortfarande ett stort frågetecken! Vad ska vi köpa
åt honom, Dennis?

   

Var sedan förbi till Bjumis och hälsade på, slog även in julklapparna
och lämnade dem där. Kan säga att deras skrubb börjar bli
full med julklappar, det är lockande att titta på alla paker.. :)

Nu sitter vi här hemma i lägenheten i alla fall. Älsklingen spelar Left 4 dead,
jag bloggar samt dricker te. Det är en lugn och mysig kväll, så här
ska det alltid vara! Dock måste jag snart börja plugga.. Eller det är
bara att läsa igenom min bokrecension som jag ska redovisa
muntligt imorgon på engelska. Kom på att jag kan inte fixa med
innehållsförteckningen inom Pedled, eftersom projekt-mallen
är i skolan.. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0