Hemma

Hej på er allesammans! :) Nu har jag kommit hem från skolan,
skönt med kort dag. Såhär borde alla våra dagar vara. ;)

Började 10.20 med Pedagogiskt Ledarskap, blev att prata rätt mycket
angående nästa vecka. En massa som händer i skolan då, alltid
så inför jul. Nu på Fredag ska vi ha Lucia i matsalen, fika och sånt.
På Måndag ska Vi i BF2 ska vara med i ett rollspel där vi ska låtsas att
det inte finns elektricitet. Nästa Onsdag ska vi ha Julkul tillsammans
med BF1 och några barn. Nästa Fredag är det Julavslutning, men då
är det bara fika så får se hur många som närvarar.. ;b

Efter Pedagogiskt Ledarskap hade vi Svenska, och då skrev vi litegrann
om Svenska Akademin. Pratade även om konstiga ord. Tillexempel:
En bastu, flera bastur. Det låter knäppt. men så heter det.. Sist men inte
minst, promenad hem..  :)

        

Så nu sitter jag här, har precis bytt om till mjukiskläder. Mysigt!
Har även sällskap av te och chokladbollar, mumsigt. Älsklingen är
fortfarande hos sin bror och installerar el-saker i hundhuset.
Får väl se när han kommer hem, bara det inte blir allt för sent.
Men till middags-tiden borde han komma, får vi hoppas. Annars ska
jag göra middag åt mig själv, och så får han äta när han kommer.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0