Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Har ni gått och sova nu då?
Själv ska jag se färdigt Heartbreak Hotel, och sedan ska
jag ringa älsklingen.

   

Filmen börjar lida mot sitt slut, så jag passar på att skriva litegrann.
Dock blir det inte många rader, men några stycken i alla fall.
Vad tycker ni om Helena Bergström, hon som har huvudrollen
i Heartbreak Hotel? Själv tycker jag hon är en grym skådespelerska!
Hon verkar så satans trevlig, hon verkar så snäll och rolig.
Nästan så man skulle vilja känna henne, hehe.
Dessutom är hon ju suverän i alla filmer, det måste ni erkänna! :)

Nu ska jag se färdigt filmen, stänga datorn och sedan ringa älsklingen.
Efter det ska jag faktiskt sova, så ha det bra och Godnatt!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0