Fika

Hej på er allesammans! :) Har ni en trevlig eftermiddag? Själv kan jag
inte klaga precis, tar det fortfarande lugnt..

Det är ett riktigt lov när man slöar varje dag, det är härligt!
Man kan äntligen koppla av, inget stressande som gör att man mår dåligt.
Allt är perfekt, och man kan göra saker när man vill. I love it!

      

Har tittat på One tree hill, visserligen har jag sett avsnittet tidigare men
jag älskar serien. Moster har kommit hit för att hälsa på, så ringde
till vår granne (mommo) också, och bad henne komma över.
Så nu blir det släktträff och fika julfika, mysigt! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh OTH, världens bästa serie :)

2008-12-22 @ 18:56:11
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0