Engelska

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en bra Måndagskväll?
Själv tycker jag min kväll är si så där.. Det känns stressigt,
har asmycket i skolan just nu.. ;/

   

Har varit i Bjumis nu ett tag, men är hemma nu. Ska alldeles strax
koka te, samt ta en kolakaka tror jag. Varva ner litegrann, och sedan
fortsätta med engelska-pluggandet.. Kanske vore bra om jag tränar
på min muntliga redovisning? Jag måste i alla fall träna på glosorna
till provet, samt träna på resten till provet. Ni ser, vi har hur mycket som helst!
Usch jag hatar veckorna innan lov, då är det alltid race i skolan.
Man måste ge 110 % typ, blä det är så jobbigt.. ;/

Nu ska jag koka te och ta det lugnt en stund, sedan ska jag plugga.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

Vi har också skitmkt prov just nu, denna vecka har vi prov i fysik, biologi och engelska ;( och nästa vecka har vi prov i tyska och matte :(

2008-12-08 @ 19:00:14
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0