Effektiv

Hej på er allesammans! :) Nu har jag fixat litegrann överallt här i lägenheten.
Rätt skönt att vara hemma från skolan, då hinner man fixa allt här hemma
som man inte hinner när man har skola..

Nu har jag fixat i papper och sånt, lekt lite kontorist kan man säga.
Jag har även sett lite utav Våra Bästa År, dock inte allt för mycket eftersom
jag rensade lådorna samtidigt. Diska och torka disken har jag också
hunnit med, effektiv är mitt nya namn! ;) Ett parti i Skip-Bo hann jag också med.

      

Nu börjar det bli middagsdags snart, så tror jag ska bege mig ut
i köket och kocka. Till middag blir det min specialare - köttfärssås och
spaghetti. Älsklingen tycker min köttfärssås blir god, tihi. ;)
Mycket vitlök, och inga vanliga krossade tomater, utan de är med smak. ;D

Nu ska jag gå och börja med maten. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0