På G

Hej på er allesammans! :)  Snart blir det kanske att åka till Sangis, får väl se..
Vilken tur att jag kommer ha tillgång till internet hela veckan! ;)

Hihi, nu skulle ni allt vilja veta en sak - men jag säger ingenting! :D
Kan säga att jag har en sak på G med ett företag, men mer säger jag inte..
Jag tror knappast att det blir något, men vi får hoppas för fullt! :)
Det är inte så dumt att några hundra läser bloggen, det lönar sig i slutändan. ;)
Nu tror jag alla är nyfikna, och det är väl bra det? Jag lovar att meddela er så
fort jag vet vad som kommer hända! :)

Ha det bra så hörs vi senare ikväll, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rob

Tja en snabb fråga bara min tjej kompis letar efter mjukis byxor med foxa märket på..

vart kan man hitta det??

tacksam för snabbt svar..

2008-08-13 @ 21:04:40
Postat av: Mia

Rob:

Foxybyxor kan du hitta varsomhelst i princip.

Jag hittade mina på marknad. ;)

2008-08-14 @ 11:01:17
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0