PÅ G

Hej på er allesammans! :) Nu är vi nyduschade och fräscha - redo för dagens
alla planer! Visserligen har vi redan dammsugit, packat ihop våra saker, och
fixat i sängen. . Nu har älsklingens föräldrar redan kommit, utan att ringa!
Detta betyder stress, stress, stress... *I hate it* Vi fick samtal från dem igår,
och då fick vi bestämma när vi ville hem. Det var ju på eftermiddagen, inte nu!
Sådär är det med dem, jämt stressigt - och min mamma vet vilket humör
jag får när jag blir stressad. Det borde älsklingens föräldrar också veta
vid det här laget, men tydligen inte.. O.o



Snart är vi väl på G antagligen, eftersom de har kommit. Vi som hade tänkt
äta middag här, som planerat. Skiit! Måste handla i Kalix också, så vi
lever i lägenheten. Men men, stress - jag blir tokig!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0