Filmkväll

Godkväll på er allesammans! :) Hoppas ni har en trevlig kväll, det har jag i alla
fall! Till middag blev det pasta med pastasås, yummie. Jag passade även på
att göra en överraskning under tiden älsklingen hade körning. Det blev en
fruktsallad, gjord på jordgubbar och vindruvor - mums! :)

Efter maten satte jag mig framför tv:n och tittade på Pussycat Dolls, och nu sitter
jag här. Älsklingen gick ner till ICA för att köpa Coca-cola till vår filmkväll..
Har precis slagit på Wallander - Jokern, och tittar på den just nu. När filmen
är klar ska vi se en skräckfilm - Black Christmas. Hoppas den är bra! ;)
Sedan kanske vi hinner se Hide and Seek, om den hinner bli klar.

Nej, nu ska jag se Wallander. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <
333

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Okej. Jag har själv aldrig gått på en festival någon gång, och det är inte riktigt min grej så jag får se ifall jag vågar mig på det senare i livet eller ifall det blir ett outforskat område för mig. :) Ha en bra kväll!

2008-08-04 @ 20:43:36
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Rosanne

Hihi. Du får ta och logga in på msn och skicka bilderna sen när du har tid. :) <3

2008-08-04 @ 21:17:55
URL: http://rosanneniska.blogg.se/
Postat av: paulina

en 2:a :)

2008-08-05 @ 00:22:23
URL: http://phaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0