Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Hur har ni sovit inatt?
Eller ni kanske ännu ligger och sover? :) Själv har jag sovit som en prinsessa.
Ni kanske undrar varför jag inte är på skolan idag? ;p

Det är ju Valborgsmässoafton, och vi på BF skulle ha en hälsodag till 14.00 idag,
det orkar jag inte åka på. Har varken lust, ork eller något.. Tror inte det är
många som åker dit om jag ska vara ärlig. :b Jag är istället hemma och
fixar en jäkla massa saker, så som att installera program på datorn.
Japp, har precis fixat ad aware 2007, och nu ska word installeras.
Eller ja - om ett tag i alla fall.. :)

Älsklingen är i skolan, men han slutar 11.00 som vanligt.
Då blir det att mysa lite, packa väskan, sen ska han på körning och
efter det ska vi åka till Seskarö. Ska nämligen fira Valborgs där,
här i Kalix har de inga brasor typ.. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0