Fredag

Godkväll på er allesammans! :) Haft en bra skol/jobbdag?
Själv har det varit en plågsam skoldag för min del.. ;/
Jag är så jäkla förkyld och har säkert lite feber, usch hela dagen
har jag fått snyta näsan.. Jobbigt när man är täppt i ena näshålet
medan det andra rinner.. ;p Som tur är så är det inte bara jag som
är förkyld. Älsklingen har också börjat bli förkyld, stackars han. ;(

Började med Matte på morgonen, jag var nästan stolt - räknade
en hel sida. ;) Sedan Fritidskunskap då vi berättade om en vuxen
vi intervjuat. De flesta hade intervjuat sin mamma, precis som jag.
Efter lunch hade vi Engelska, då skrev vi färdigt vår Nationella test.
Det gick kanonbra, fast jag renskrev ju bara så.. ;) På Pedagogiskt
Ledarskap
(vår nya kurs) gick jag och Marie till huvudbiblioteket
som ligger på Folkets Hus. Lånade fem barnböcker som vi
ska läsa åt Rammelbergets Förskola när de besöker oss 15 April.
Gick sedan till busstationen, och efter ett tag kom älsklingen dit. :)

Nu sitter jag här och skriver, medan älsklingen ser på tv.
Lillemor + familj var förbi här nyss med deras nya skoter, en
sån skulle man allt ha! ;) Ski-Doo Renegade 600 - 06.
Den var riktigt snygg! :)

image856
                                                         (Bild lånad från Blocket)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0