Måndag

Nu står jag i skolan på biblioteket som vanligt.. Klassen slutade redan 10.30
idag, även fast det stod 11.30 i klassrummet. Nå ja, bättre att sluta 10.30 ;)
Väntar att älsklingen slutar skolan snart, typ 12.40.. Då bli det väl att gå in
på ICA eller Hemköp, behöver mjölk så vi överlever. Sen ska vi fort hem
och börja plugga! Ja ni hörde rätt, jag ska plugga idag.. Mest älsklingen
som ska plugga, men även jag måste ägna mig åt studierna nu..
Har skriftlig redovisning imorgon/Torsdag, så jag behöver träna lite.
Okej, ska läsa igenom engång sen är jag klar. Eftersom vi får ha papper
tillhands när vi ska svara på frågorna, så behöver man inte träna.
Men kan vara bra att träna litegrann i alla fall, för att vara på säkra sidan.

Får se vad mer som händer idag.. Blir att duscha i alla fall, självklart laga
mat (vet ej vad, kanske hamburgare), sen blire bara att se TV och plugga.
Ja nu ska jag vidare, in på hotmail, sen lunar en stund kanske.
Ha det bra, vi hörs kanske senare. Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0