Lördag

Igårkväll såg vi på 1408, okej  jag somnade i slutet.. Men det jag såg var riktigt bra.
Så jag somnade redan vid 21 igår kväll, och vaknade 10.30 idag - snacka om
att sova länge! :) Det var precis det jag behövde, för nu har jag fullt med energi
i kroppen igen.

Ska nämnligen ner på stan och kolla in "Gallerian Kalix", som invigdes igår.
20 % rabatt på hon & han, så självklart ska jag in dit! ;) Sen blir det även att
dricka cappucino eller något på Wayne's Coffee (ta 2 betala för 1!) ;D
Oj oj oj, vad jag får dricka så många gånger. Alla i släkten har sparat det
till mig, eftersom de vet att jag älskar kaffe. Erbjudandet gäller ända till
31 December (men självklart måste man ha kupongen!) ;b

Nej nu ska vi åka till Kalix, älsklingen har kommit hit upp på rummet. :) <3
Ha det bra så hörs vi senare idag. Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sanne

1408 slutet var ju helt crap iden :ss

2007-11-10 @ 21:43:27
URL: http://www.sannneh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0