Candy World

Efter middagstid, det vill säga vid 17.00 åkte vi iväg till Finland och Haparanda.
Blev ett besök på Candy World. Det har varit öppet ett tag, men jag har aldrig
varit in där tidigare eftersom jag sällan är i Haparanda efter min flytt. Måste
säga att det var enormt, och då menar jag enormt! 3000 kvadratmeter är
ruskigt mycket, och dyrt godis hade de också. ;p 599 kronor för 4.5 kg
Toblerone. Inte för att jag tycker om toblerone, så who care? ;p

Ja kom tillbaka till Kalix vid 19.20, började läsa på engelska glosorna.
Det gick fint, alla rätt! Passade även på att läsa igenom matten. Kanske
inte lika bra där, men ett G lär jag åtminstone få. Ska ladda upp lite
bilder här och på Pixbox efter detta inlägg, håll utkik!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0