Onsdag

God morgon på er alla! :)
Nu är jag riktigt utvilad, har sovit i 10 timmar. ;)
Det behövdes verkligen, kände jag.

Idag är jag hemma från skolan, som ni läst i förra inlägget.
Så jag ska passa på att packa väskan tidigt idag, så behöver
jag inte göra det sent ikväll. ;p essutom ska jag under dagen
i duschen, räkna lite matte ( Pytagoras sats :/ ), och dammsuga ..
USCH, jag tycker inte om att dammsuga - för den suger ju inget >.<

Nej, nu sötnosar ska jag gå och göra frukost.
Klockan är snart 09.50 - Betyder att jag ska sitta bänkad framför tv:n.
Självklart passar jag på att kolla 'Våra bästa år' eftersom jag e hemma.
Uppdaterar senare under dagen, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0