Fredag

Yes, yes, yes! :) Det är fredag, och jag är på strålande humör! ;)
Mycket bra betyg i språkvalet, och samma var det på nationella
i engelska, så hoppas Henrik höjer mitt engelska betyg. Han har
pratat om det i alla fall. :) *Får hoppas, får se om de händer*

På biologin var vi ute och gick i Riekkola, till fågeltornet.
Åååh fyfasiken säger jag - Det var hemskt! ;/ Vi var jättehögt uppe.
Benen blev som spaghetti där uppe, kan jag säga.. Det var inge
trevligt. Dessutom ville vi bara ner därifrån. USCH aldrig mer >.<

Svenskan var kul. Vi skulle göra en lista med 10 saker vi skulle
ta med oss till en öde ö. O sen välja bort lite saker, jämnföra osv. ;p
Det var faktiskt rätt kul, och lätt! :)

Hade inge språkval, vi fick bara veta betyget sen slutade vi. ;)
Så det var ju riktigt chill. :D

Nu är jag hemma, har varit det typ 1 timme. Ska höra om älsko
har tid att prata en stund, eller om Stoffe är där. Mihi, nu ringa! :)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: sanne

chilla jag är hemma! :)

2007-05-25 @ 19:38:42
URL: http://www.sannneh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0