Fredag

Sitter här återigen och bloggar, denna gång med älsko i tlfn. :)
Funderar på att ta en kexchoklad, och sedan kanske borsta tänderna?
Det vore som en smart idé. Ska jag skippa kexchoklad-biten, eller inte? ;b
Nej gud, jag måste få en bit! Jag kan sluta äta det imorgon. ; )

Jag hittade världens finaste bild på Heather Locklear, hon e snygg!
Typ världens finaste hår, sånt hår vill jag definitivt ha någongång. ;p
Drömma kan jag ju få göra i alla fall ? :) För jag tror inte den drömmen
blir riktigt sann för min del.. ;/

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


  
              Heather Locklear :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0