Seskis-dagen

Idag är Seskis-dagen, men jag orkar verkligen inte gå på det..
Det regnar, då är de inge kul att vara ute och kolla på loppmarknaden osv..
Så för mig blir det ingen Seskis-dag idag, första gången jag sviker den
dagen! :b Haha förra året var det kokhett denna dag, jag & sanne flummade
runt på Seskis-dagen. Vi var ju bäst på tipspromenaden - Kunde typ INGET
om Seskis! ;b *Fy skäms på oss :)*

Får se vaad jag hittar på istället idag då.. Ska duscha senare idag, och se
Hell's kitchen. Resten av dagen blir väl att sitta här och blogga bland annat. :)
Har fyllt i en massa papper till Gymnasiet nu, inackorderingen och allt.. :)
Snart får jag börja flytta in i lägenheten, de ska bli skojj! :D
                                       Vad ska ni göra idag? :)


HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Karin

jag är fortfarande sjuk, så nej.. dudå?

2007-07-10 @ 11:37:02
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: carro

okej vad mysigt :)

2007-07-10 @ 12:02:09
URL: http://lovelyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0