Furuheds

 Idag fick jag en massa papper från furuhedsskolan, igen. Snart är hela mitt
skrivbord fullt med papper därifrån. Idag fick jag papper om olika
fritidsaktiviteter. Gym, simning, aerobics osv. Har redan funderat på det där
i våras, nu ska jag börja med träningen igen - seriöst. Förr var det Innebandy
och aerobics 2 gånger/veckan, och nu är det inget. Jag har bestämt mig för
att börja med aerobics igen, och ladies only!  :) Sen blire att gymma när man
hinner och orkar. Så jag ska verkligen börja med träningen igen, de ska bli
skönt att börja igen! :) Aerobics är så jäkla kul ; >

Fast nu var det inte det jag skulle berätta om egentligen..
Skolan börjar den 27 augusti i Kalix, och den 24 augusti ska det vara
Välkomstfika i skolans matsal. Vi ska få bekanta oss med all personal
och lokalerna på skolan. De ska bli riktigt skoj tror jag! :) Zandra kommer
säkert också vara där, får vi hoppas i alla fall. ;)
Schysst med välkomstfika, de hade vi inte på högstadiet.. ;D

I maj månad kommer vi på Barn & Fritidsprogrammet  anordna en massa
aktiviter för skolan också. Shit va kul! :D

image386
                              Furuhedsskolan, Kalix

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: Nina

ja absolut!

2007-07-20 @ 22:44:33
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: sannukka

haha klart vi var där HELA tiden medan de var öppet =) typ 6 timmar ;) <333

2007-07-20 @ 22:45:07
Postat av: evelina

roligt att börja gymnasiet? hur var det nu, varför flyttar du?
kram

2007-07-21 @ 09:30:03
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0