Tisdag

Nu har jag återvänt från min skoldag, den var ehtl okej. Vi fick svara på en
massa frågor angående furuhedsskolan det gick väl ganska bra. Hade typ
ett fel bara. :)  Fick även skriva ett brev, om varför vi just valt BF och vad vi
tror om programmet, om det ska bli kul eller tråkigt osv. Sen får vi tillbaka
brevet när vi tar studenten, alltså om tre år.. ;p

Imorgon börjar vi lektionen först 10.00,  idrott. Blir bara att lyssna, och
sedan får vi väl gå. Vi behöver inga gympakläder i ala fall. :)
Jag måste vara 08.30 på folkets hus, eftersom jag är några av dem som
kommer från annan kommun. Då skulle vi få frukost där, och sedan
får vi rabatt och erbjudanden på olika affärer i Kalix.  ;)

Slutade skolan idag redan före 11, då cyklade jag hem. Älsklingen tog
emot mig vid dörren, med disken i högsta hand. ;) *hihi* Är så glad
över att han hade diskat, de var verkligen snällt av honom. ;D <3
Åkte till hemköp och köpte mjölk, och då slant vi in till Bok & Kontor,
köpte ett 7-ämnesblock och ett annat rosa kollegieblock. ;)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du har en bra tisdag baby!
kram

2007-08-28 @ 14:14:53
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: caroline

Hoppas du hade en bra dag (:

2007-08-28 @ 16:28:41
URL: http://nogg.se/caaroline
Postat av: anna

kramkram!

2007-08-28 @ 20:29:10
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0