Kalixbo! :)

Den 30 Juli klockan 14.00  fick jag skriva på kontraktet, och fick nycklar till
lägenheten. Så nu har man egen lägenhet och allt, de känns helt overkligt! ;o
Men det är verkligen sant, äntligen blir jag Kalixbo! :)

Har hållt på och flyttat i tre dagar, de har varit mycket spring upp- och nerför
alla trappor, snacka om jobbigt! Men nu är allting nästan klart. Har fått upp
bordet, stolarna, byrån, hyllor och allt de. Bara att lasta in grejer i byrån och
hyllorna, o självklart kläder i garderoben. Sen kan jag börja bo där! :)
På Torsdag ska jag och älsklingen sova i lägenheten för första gången,
snacka om skojj! :) Vi lär ha fullt upp hela helgen, vi måste sätta upp lite tavlor
och sånt där småfix.

Jag har världens coolaste toa (Enligt mig i alla fall), den är svart & rosa -
skitsnyggt! ;) Ska även göra om i köket, de gör vi under helgen. Jag älskar
verkligen lägenheten, är supernöjd med den redan nu  - trots att endel jobb
är kvar.. :)

Bilder kommer upp ikväll, så håll utkik och kolla på bilderna. ;) Då får ni
se min coola toa, som jag är supernöjd med! ;) Ciao!


Kommentarer
Postat av: felicia

låter snyggt med svart och rosa på toan :D:D hehe!

2007-08-05 @ 19:06:20
URL: http://feliciiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0