Torsdag

Dagen började ganska bra. Vaknade redan efter 08, ringde åt älsko.
Han var redan vaken, så jag fick lite sällskap :) <3 Steg upp vid 10,
och gjorde frukost. Sen såg jag på tv, duschade, packade, osv. :)
Ikväll bänkade jag mig framför tv:n som vanligt, och såg "Vänner" &
"Du är vad du äter".  ;) Efter det stack jag ut på en promenad i
cirka 30 minuter. Det var dött på byn om inte annat.. Men skönt med
en promenad i rask takt :)

Imorgon bär det av till Kalix, till älsko ;) <3 Vara där hela helgen,
och ta det lungt med en massa mys :D <3 Det älskar jag ;* <3
Snart ringer älsko ;b <333

Nu ska jag kanske se Efterlyst? :) Eller får se om jag orkar. ;p
En sak jag vet i alla fall är att jag ska dricka upp min vinbärs-saft.

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU & JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0